

Het omnichannelverschil: hoe de meest klantgerichte bedrijven de waarde van omnichannel leveren
Deze bron is gepubliceerd door Emarsys
We hebben allemaal de oproep gehoord om meer omnichannel te zijn bij winnen, bedienen en behouden van klanten, vooral als klanten verschillende media en apparaten gebruiken. Maar draagt een omnichannelbenadering bij aan zakelijke factoren als omzetgroei, loyaliteit en een betere
klantervaring? Wat maakt het verschil tussen bedrijven die omnichannel goed doen en bedrijven die dat niet doen? En hoe word je een bedrijf dat sneller groeit en tevredener klanten heeft dan de concurrenten?
In mei 2022 gaf Emarsys opdracht aan Forrester Consulting om deze vragen te beantwoorden.
Download nu voor meer informatie over de belangrijkste bevindingen.
Download nu
*vereiste velden
Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.