Emarsys
flow-image

Het omnichannelverschil: hoe de meest klantgerichte bedrijven de waarde van omnichannel leveren

Deze bron is gepubliceerd door Emarsys

We hebben allemaal de oproep gehoord om meer omnichannel te zijn bij winnen, bedienen en behouden van klanten, vooral als klanten verschillende media en apparaten gebruiken. Maar draagt een omnichannelbenadering bij aan zakelijke factoren als omzetgroei, loyaliteit en een betere

klantervaring? Wat maakt het verschil tussen bedrijven die omnichannel goed doen en bedrijven die dat niet doen? En hoe word je een bedrijf dat sneller groeit en tevredener klanten heeft dan de concurrenten?

In mei 2022 gaf Emarsys opdracht aan Forrester Consulting om deze vragen te beantwoorden.

Download nu voor meer informatie over de belangrijkste bevindingen.

Download nu

box-icon-download

*vereiste velden

Please agree to the conditions

Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.

Gerelateerde categorie├źn Online video