Wunder
flow-image

Black Friday 2023 en daarna: Strategieën om je omzet te verhogen

Deze bron is gepubliceerd door Wunder

Voorspellingen en best practices voor Black Friday, Cyber Monday en daarna.

Het is de vraag die momenteel iedereen bezighoudt: Wat staat retailers te wachten tijdens Black Friday in 2023? Zal het net zo’n succes worden als vorig jaar, of blijven de resultaten achter bij de verwachtingen?

Volgens eMarketer vertoonden de feestdagverkopen een groei van 4,8% YoY in 2022. Voor dit jaar voorspellen ze een vergelijkbare toename van 4,5%, wat aangeeft dat retailers erop kunnen vertrouwen dat er weer volop gewinkeld zal worden tijdens Black Friday en Cyber Monday, ondanks de voortdurende economische onzekerheid.

Dit rapport biedt jou van alle hulpmiddelen en voorbeelden om je voor te bereiden op de feestdagen. Je ontdekt hier belangrijke trends en digitale strategieën om loyale klanten opnieuw te bereiken en te converteren.

Lees dit rapport om meer te weten te komen over:

  • De huidige stand van zaken in de retail tijdens het feestseizoen
  • Waar en hoe je consumenten kunt bereiken via verschillende kanalen
  • Drie voorspellingen voor BFCM 2023
  • Succesvolle implementatie van BFCM-marketingstrategieën

Dit is jouw ultieme gids voor Black Friday 2023 en daarna.

Download nu

box-icon-download

*vereiste velden

Please agree to the conditions

Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.

Gerelateerde categorieën E-mailmarketing, E-mailcampagnes, Technologie, Marketingstrategie, Marketingstrategie, Doelgericht, Klantgegevens, Klantrelatie, Klantbetrokkenheid