

Aftellen Naar 2024
Deze bron is gepubliceerd door Wunder
Focus op personalisatie, marketing en first-party data in retail, nu merken zich voorbereiden op een toekomst zonder cookies.
Identificatoren van derden, waaronder online cookies, zijn gestandaardiseerde manieren om gebruikersgegevens te identificeren en te delen tussen bedrijven en de ad tech-community, ter ondersteuning van gerichte berichtgeving en het meten van marketingprestaties.
Dit rapport geeft een overzicht van de stand van zaken, ondersteund door exclusieve statistieken van diepgaand onderzoek dat een licht werpt op de mate waarin de digitale en e-commerce-industrie voorbereid is op nieuwe marketingstructuren en op wat consumenten precies van merken verwachten.
Download nu
*vereiste velden
Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.
E-mailmarketing, Klantgegevens, Digitale marketing, Online marketing, Digitale marketing, Samenwerking, Technologie, Online marketing, Online marketing, Klantbetrokkenheid