

Hoe betere webinar-betrokkenheid te bereiken met SMS-marketing
Deze bron is gepubliceerd door Act-On
Sinds het eerste kwartaal van 2020 is het aantal B2B-webinars met 162% gegroeid, met meer dan 61 miljoen uur aan beschikbare content beschikbaar. Deze snelle groei heeft niet alleen geleid tot "webinar-moeheid", maar ook tot een overaanbod aan keuzemogelijkheden voor webinar-registranten en -deelnemers. In deze omgeving worden marketeers nu onder druk gezet om in een overspoelde markt een betere webinar-betrokkenheid te creëren. Lees nu om beter te begrijpen hoe u webinar engagement kunt stimuleren met SMS-marketing.
Download nu
*vereiste velden
Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.
Online marketing, Contentmarketing, Strategische marketing, Responsief design, Metingen, Meerkanaals marketing, Webconversie
Meer bronnen van Act-On

De factor van de mens in marketingautomatisering ROI

Integreer marketingautomatiseringsgegevens met uw CRM om uw verkoopsucces te vergroten