Act-On
flow-image

De factor van de mens in marketingautomatisering ROI

Deze bron is gepubliceerd door Act-On

De potentiële impact van marketingautomatiseringssoftware voor uw bedrijf is enorm. 80% van de bedrijven die marketingautomatisering implementeren, zien zelfs een toename in leads en 77% zien een toename in klantconversies. Wat velen echter over het hoofd zien, is wat er achter de schermen nodig is om dergelijke cijfers te halen en een positieve ROI op marketingautomatisering te realiseren. Profiteren van marketingautomatisering betekent niet alleen dat u de juiste softwaretool moet vinden. Verreweg belangrijker zijn de mensen die de instrumenten beheren. Download nu om meer te weten te komen.

Download nu

box-icon-download

*vereiste velden

Please agree to the conditions

Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.

Gerelateerde categorieën Marketingsoftware, Marketingstrategie, Digitale marketing, Marketingautomatisering, Contentmarketing, Inkomende marketing