Adobe
flow-image

Het beste van twee werelden: Vijf redenen om te kiezen voor een hybride platform dat B2B- en direct-to-consumerverkoop ondersteunt

Deze bron is gepubliceerd door Adobe

De consumenten winkelen vandaag de dag meer dan ooit online. De digitale handel steeg in juni 20201 met 76 procent op jaarbasis en veel van die aankopen gebeuren rechtstreeks bij de fabrikant. Het is dan ook geen verrassing dat B2B-bedrijven zich in steeds grotere getalen op de direct-to-consumer (D2C) markt begeven. Het is zowel een nieuwe bron van inkomsten als een geweldige manier om te begrijpen hoe mensen hun producten gebruiken en hoe ze kunnen worden verbeterd.En het omgekeerde is ook waar: een groeiend aantal op de consument gerichte bedrijven begeeft zich op het gebied van B2B-handel. In de VS zijn de online B2B-verkopen meer dan twee keer zo hoog als de online detailhandelverkopen en business-to-consumer (B2C) bedrijven willen daar een graantje van meepikken.In dit eBook worden vijf redenen genoemd om te kiezen voor een hybride handelsplatform dat sterke B2B en D2C functionaliteit combineert.

Download nu

box-icon-download

*vereiste velden

Please agree to the conditions

Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.

Gerelateerde categorie├źn B2B