

Een koude e-mailcampagne opbouwen vanaf het begin
Deze bron is gepubliceerd door Keap
Verlies geen zuurverdiende leads aan inactiviteit.In deze blog vindt u een beknopte handleiding over hoe u effectief koude e-mailverkoopcampagnes kunt opzetten om contacten opnieuw erbij te betrekken zonder tijd en geld te verspillen. U krijgt e-mailsjablonen, een schema voor het verzenden van e-mails, tips voor het taggen en segmenteren met behulp van CRM-gegevens en ideeën over hoe u automatisering kunt gebruiken om uw betrokkenheidsresultaten te optimaliseren.
Download nu
*vereiste velden
Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.
E-mailmarketing, Klantinteractie, Effecitiviteit e-mail, E-mailmarketingdiensten, Marketingsoftware, E-mailmarketingsoftware, E-mailcampagnes