

Commerce voor elke plaats en elk apparaat: Vijf manieren waarop merken commerce naar hun klanten brengen
Deze bron is gepubliceerd door Magento
Tot voor kort besteedden de merken veel tijd aan wachten. Zoals een visser op een luie zomermiddag concentreerden zij zich op het creƫren van het perfecte aas. Zij pasten de winkeletalages aan of voegden inhoud aan hun websites toe en wachtten tot de klanten kwamen. Zij vertrouwden op reclame om verkeer op gang te brengen waarvan zij hoopten dat het in verkoop zou worden omgezet.Maar een groeiend aantal merken wacht niet tot de klant naar hen toekomt. Ze brengen hun handel naar de klant, waar die klanten zich ook bevinden. Uit een artikel in Harvard Business Review blijkt dat 73 procent van de consumenten al meerdere kanalen gebruikt om te winkelen en aankopen te onderzoeken.Waar dat op neerkomt voor consumentenmerken? Als u uw klanten geen handel aanbiedt, doet iemand anders het wel. In dit eBook worden vijf manieren besproken waarop merken nieuwe klanten bereiken door commerce toegankelijker te maken dan ooit tevoren.
Download nu
*vereiste velden
Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.