Marketo
flow-image

De definitieve gids voor het scoren van leads

Deze bron is gepubliceerd door Marketo

Waarom zou ik de definitieve gids voor het scoren van leads moeten lezen?Het scoren van leads biedt de afdeling verkoop meer gekwalificeerde leads, waardoor uw organisatie uw hoogwaardige personele middelen beter kan inzetten. Het is een geweldige manier om de conversie van uw verkoopteam te verbeteren en de inkomsten te verhogen.Deze gids helpt bedrijven te begrijpen waarom, hoe en wanneer ze leads moeten scoren om de uitvoering te verbeteren met best practices en eenvoudig te gebruiken werkbladen. Door leads te scoren, kunt u de huidige mate van interesse van een prospect in uw bedrijf bepalen en die informatie gebruiken om een scherpere, relevantere betrokkenheid te stimuleren en de verkoopcyclus te versnellen door een prospect verder te helpen zodra hij zijn hand opsteekt.Of u nu een pro bent op het gebied van leads scoren of nog maar net begint, deze scoringtactieken, casestudy's en meettips zullen uw praktijk veranderen.

Download nu

box-icon-download

*vereiste velden

Please agree to the conditions

Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.

Gerelateerde categorie├źn Marketinganalyse, Marketingstrategie, Klantanalyse, Klantrelatie, Data mining, Digitale marketing, Online marketing, Datagedreven marketing, Doelgericht, Display advertenties, Contentmarketing, Marketingtechnologie, B2B, Marketinginnovatie, Samenwerking, Aanpassing, Technologie, Moderne marketing, Segmentering, Strategische marketing, Responsief design, Metingen, Meerkanaals marketing, Webconversie