

Een modern applicatieplatform voor een klantgerichte cultuur
Deze bron is gepubliceerd door OutSystems
Als mensen, processen en technologie op één lijn zitten rond de behoeften van de klant - is de grootste uitdaging waar CX-professionals voor staan. Maar het wordt voor de meeste organisaties bijna onmogelijk gemaakt door de onsamenhangende technologieën die worden gebruikt om de digitale ervaringen te leveren die de klantreis ondersteunen.In een wereld waarin CX steeds vaker inhoudt dat nieuwe producten en diensten snel worden gelanceerd - en vervolgens op meerdere digitale kanalen beschikbaar worden gesteld - vormt een nauwe samenwerking met de CIO een essentiële basis voor de verwezenlijking van klantgerichte ambities. Dit is misschien een stap buiten de comfortzone van de meeste CX-professionals - maar wel een noodzakelijke stap als ze de controle over de reis van hun klanten willen herwinnen. Download nu voor meer informatie!
Download nu
*vereiste velden
Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.
Klantinteractie, Klantgegevens, B2B, Samenwerking, Technologie
Meer bronnen van OutSystems

Hoe versnelt u een briljante ervaring met weinig code?

Welke CX-investeringen leveren de meeste waarde op in de Lockdown?