ServiceNow
flow-image

Kennisboek klantenworkflows

Deze bron is gepubliceerd door ServiceNow

Het grootste zakelijke verhaal van het afgelopen jaar was de impact van COVID-19 op de manier waarop wij werken en leven. Wat het liet zien is dat verandering in een oogwenk en zonder waarschuwing kan gebeuren. Het is dus van groot belang dat u zich kunt aanpassen en de uitdaging kunt aangaan.Door dit boek heen ziet u verhalen van organisaties die complexe uitdagingen hebben aangepakt met workflows. Hoewel de problemen verschillend zijn, hebben ze allemaal het voortouw genomen in hun eigen digitale transformatie en, met de hulp van ServiceNow, indrukwekkende resultaten geboekt.Ontdek hoe deze organisaties klantloyaliteit stimuleren met gekoppelde digitale workflows. Deze snel te lezen samenvattingen van hun Knowledge 2020 breakout presentaties bieden inzicht in innovatieve benaderingen voor uniforme klantbetrokkenheid, veldservice en service-operations

Download nu

box-icon-download

*vereiste velden

Please agree to the conditions

Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.

Gerelateerde categorieën B2B, Samenwerking, Technologie, Metingen