

Magic Quadrant voor het CRM Customer Engagement Center, 2021
Deze bron is gepubliceerd door ServiceNow
COVID-19 eiste onmiddellijke actie van klantendienstorganisaties en versnelde de vraag naar en invoering van CEC's op schaal. Dit Magic Quadrant evalueert 16 CRM CEC-leveranciers om applicatiebeheerders te helpen de oplossing te vinden die het best aansluit bij hun huidige en langetermijnbehoeften.In het Gartner 2021 Magic Quadrant voor het CRM Customer Engagement Center-rapport vindt u een onbevooroordeelde evaluatie door derden van leveranciers die applicaties voor klantenservice en ondersteuning leveren. U zult ook de details lezen van waarom ServiceNow voor het tweede jaar op rij is uitgeroepen tot een leider in het 2021 Magic Quadrant.
Download nu
*vereiste velden
Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.
Marktonderzoek, Marketinggegevens, Marketingcampagnes, Meerkanaals, Klantgegevens, Marketinginzichten, Invloed collega's
Meer bronnen van ServiceNow

Ervaring in actie: Grootse dingen laten gebeuren met klantenworkflows

Kennisboek klantenworkflows