Tealium
flow-image

Hoe 'het Zwitserse zakmes voor gegevensbeheer' het verlies van gegevens van derden aanpakt

Deze bron is gepubliceerd door Tealium

Van print tot digitaal, van geschreven tot gesproken woord en daarbuiten, Jysk Fynske Medier (JFM) is de op één na grootste Deense nieuwsuitgever en mediagroep. Het is de drijvende kracht achter meer dan 75 kranten, een breed scala aan nieuwssites en digitale merken. Het gaat onder meer om zijn reclame- en communicatiebureau STEP, waar JFM technologie- en dataprojecten voor het mediaconcern uitvoert.Het bij STEP gevestigde JFM-team realiseerde zich dat zijn publieksverkopen bedreigd konden worden door de nieuwe regelgeving inzake gegevens van derden en geavanceerde Intelligent Tracking Prevention (ITP). Het moest een efficiëntere manier vinden om first-party klantgegevens te verzamelen en te analyseren.JFM introduceerde en implementeerde Tealium's AudienceStream CDP en iQ Tag Management om de gaten te dichten die door het vorige DMP waren achtergelaten en om de nieuwe uitdagingen aan te gaan.Download deze casestudy om te zien welke voordelen Tealium AudienceStream en iQ Tag Management voor uw bedrijf kunnen hebben.

Download nu

box-icon-download

*vereiste velden

Please agree to the conditions

Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.

Gerelateerde categorieën Klantgegevens, Doelgericht, Technologie