Tealium
flow-image

Het belang van multi-channel communicatie en 3 manieren om het goed te doen

Deze bron is gepubliceerd door Tealium

In de door beeldschermen geobsedeerde wereld van vandaag is tijdige en relevante communicatie met uw klanten belangrijker dan ooit tevoren. En hoewel het afleveren van de juiste boodschap op het juiste moment een verhaal is dat zo oud is als de tijd, is een wijziging van dat principe het aantal kanalen dat merken nu kunnen gebruiken om die boodschap af te leveren.Communiceren met uw klanten via één kanaal alleen is niet langer voldoende. Gezien de snelheid waarmee consumenten van het ene kanaal naar het andere gaan, laten merken die niet meerdere kanalen gebruiken om met hun klanten te communiceren, een enorme kans liggen.Download deze blog nu om de belangrijkste conclusies van Tealiums' webinar te bekijken.

Download nu

box-icon-download

*vereiste velden

Please agree to the conditions

Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.

Gerelateerde categorieën Marketinganalyse, Marketingstrategie, Klantanalyse, Klantrelatie, Data mining, Digitale marketing, Online marketing, Datagedreven marketing, Doelgericht, Display advertenties