

Recessie overlevingsgids voor e-commerce: Hoe om te gaan met de nieuwe paradigma's van klantgedrag in een omgeving met hoge inflatie en hoe een maximale omzetgroei te behalen... op de lean manier
Deze bron is gepubliceerd door Salesmanago
Van 2020 tot 2022 heeft de wereld een tijd van enorme beroering doorgemaakt.
De reeks gebeurtenissen die volgden, hebben ons leven op alle niveaus veranderd. Natuurlijk hebben de veranderingen het eCommerce landschap niet weggelaten.
Pandemieën hebben de dynamiek van de groei in eCommerce sterk veranderd en de inflatie meer dan verdubbeld tussen maart 2021 en maart 2022. Op 24 februari 2022 viel Rusland Oekraïne binnen, verstoorde toeleveringsketens en veranderde het consumentengedrag. Wereldwijd zijn de inkomsten uit eCommerce in het eerste kwartaal van 2022 met 3% gedaald... en in Europa met 13%.
Download nu om te ontdekken hoe om te gaan met de nieuwe paradigma's van klantgedrag in een omgeving met hoge inflatie.
Download nu
*vereiste velden
Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.
Marketinganalyse, Marketingstrategie, Klantanalyse, Klantrelatie, Klantanalyse, Data mining, Digitale marketing, Online marketing, Datagedreven marketing, Doelgericht, Display advertenties