

Klantintimiteit De meest betekenisvolle band met de klant, opgebouwd met zero-party gegevens
Deze bron is gepubliceerd door Salesmanago
De huidige e-commerce staat op het punt enorm te veranderen.
Wij raakten eraan gewend de klanten te zien door het prisma van gedrags- en andere impliciete gegevens. Het grote aantal bezoekers en de technologische beperkingen maakten de klanten anoniem.
Maar dit is niet meer wat klanten willen. Volgens Epsilon is 80% van de consumenten eerder geneigd een aankoop te doen bij een merk dat gepersonaliseerde ervaringen biedt. De huidige aanpak op basis van de combinatie van eerste gegevens en gegevens van derden kan geen resultaten meer opleveren.
Download nu en ontdek de meest betekenisvolle band met de klant, opgebouwd met zero-party gegevens.
Download nu
*vereiste velden
Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.
Marketinganalyse, Marketingstrategie, Klantanalyse, Klantrelatie, Klantanalyse, Data mining, Digitale marketing, Online marketing, Datagedreven marketing, Doelgericht, Display advertenties